Αντικατάσταση /αλλαγή

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζεται πρόβλημα με κάποιο προιον που έχετε παραλάβει η εταιρεία
α: Yποχρεούται να παρέχει το δικαίωμα  αντικατάστασης
β:Eπισκεύη του προιοντος
γ:Υπαναχώρηση απο την πώληση

O καταναλωτής  έχει δικαίωμα να απαιτήσει την διόρθωση ή την αντικατάσταση του προιοντος σύμφωνα με τις παρακατω προυποθέσεις :

1.Eαν η παραγγελία έχει σταλθεί λανθασμένα , πιο συγκεκριμένα εαν έχει παραδοθεί άλλο είδος απο αυτό της παραγγελίας ή ελαττωματικό προιον.
2.Ο καταναλωτής έχει την υποχρέωση να ενημερώσει το κατάστημα εντός 24 ωρών απο την παραλαβή του τηλέφωνο 2310 225 984 ή στο  email :valorekosmima@gmail.com για το πρόβλημα που έχει εντοπίσει για να ξεκινήσει η διαδικασία επιστροφής.
3.Οι επιστροφές πραγματοποουνται με την ταχυδρομική εταιρεία που θα υποδείξει το κατάστημα και με χρέωση δική μας.
Για να γίνει δεκτή η αλλαγή του προβληματικού προιόντος ο καταλανωτής οφείλει σε κάθε περίπτωση να μην έχει χρησιμοποιήσει το προιον  ,να σταλθει με όλα τα πρωτότυπα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη αγοράς,εγγύηση,οδηγίες χρήσης,αρχική συσκευασία).

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζεται πρόβλημα με κάποιο προιον που έχετε παραλάβει η εταιρεία
α: Yποχρεούται να παρέχει το δικαίωμα  αντικατάστασης
β:Eπισκεύη του προιοντος
γ:Υπαναχώρηση απο την πώληση

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να επιστρέψει την παραγγελία χωρίς να μας υποδείξετε τον λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή  του προιόντος ,εντός 14 ημερολογιακών ημερών απο την ημερομηνία που παραλάβατε.Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής του προιοντος.Το παραπάνω δικαίωμα έχει ο καταναλωτής εφόσον :
1.ΔΕΝ αφορά προιον που χρειάστηκε εξατομικευμένη παραγγελία όπως για παράδειγμα βέρες ή μετατροπές σε προιον.
2. Έχετε υποχρέωση να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το ειδικό έντυπο που χορηγείται κατά την παραγγελία.
3.Υποχρεούστε να αποστείλετε το προιον σε άρτια κατάσταση όπως το έχετε παραλάβει ,να μην έχει φορεθεί,να μην υποστεί μετατροπές τύπου αφαίρεσης κομματιών απο τον μπρασελέ των ρολογιών ή οποιαδήποτε άλλη μετατροπή.Δεν έχει παραβιαστεί η συσκευασία του και δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις το προιοντος.

4.Επιπρόσθετα ,οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής και τα συνοδευτικά έγγραφα.

5.Η επιστροφή  θα γίνει δεκτή μόνο μέσω αποστολής με την μεταφορική  εταιρεία που θα σας υποδείξουμε και μόνο κατόπιν έγκρισης απο το κατάστημα μας.Οφείλετε να επικοινωνήσετε  μαζί μας πρωτού επιστρέψετε το προιον.Το κατάστημα Valore δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προιοντος κατα την μεταφορά της επιστροφής.Επιπλέον,σε περίπτωση που το προιον που επιστραφεί δεν πληρούν τους παραπάνω όρους το κατάστημα μας  έχει το δικαίωμα να ζητήσει απο τον πελάτη αποζημίωση,ποσό που θα καθοριστεί απο εμας και θα διαμορφωθεί απο την κατάσταση του προιοντος .Τέλος μετά την επιστροφή του προιοντος και εφόσον εγκριθεί απο το κατάστημα, ο καταναλωτής λαμβάνει το χρηματικό ποσό εντός τριάντα ημερολογιακών ημερών.